Recenze zákazníka Napsaná dne 4. 4. 2016 v 13:16

Hodnocení e-shopu Softcom.cz

NENAKUPUJTE ZDE, protože slovo REKLAMACE a dodržování lhůt či smluv SOFTCOM NEZNÁ. U Softcomu jsem koupil 19. 3. 2013 notebook Fujitsu, na který měla být záruka 36 měsíců (tak to mám napsáno v záručním listu, odkaz na něj je zde: http://uloz.to/xFmJCBSm/priloha-01-jpg) Na notebooku se objevila vada na displeji, jenže než jsem ho stačil odnést do Softcomu, přestal mi jednoho dne cestou do Brna fungovat - nešel ani pustit, obrazovka zůstávala černá, tlačítko napájení se rozsvítilo modře a hned zase zhaslo. Odnesl jsem jej proto do servisu v Brně dne 23. 12. 2015. V Softcomu mi hned řekli, že to je podezřelé, že tyto notebooky se nereklamují. Měl jsem pocit, jako kdyby mi chtěli říci, že jsem si ho asi rozbil schválně sám. Dali mi reklamační formulář, který postuji zde: http://uloz.to/xSxBLmpB/priloha-02-jpg. Na protokolu opravy je napsané: očekávané vyřízení 22. 1. 2016. Na reklamačním protokolu je jasně napsáno (a mnou červeně zvýrazněno), že zákazník souhlasí s případným PRODLOUŽENÝM termínem reklamace (j

10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem velmi nespokojen(a).

Zobrazit celé hodnocení Softcom.cz