Recenze zákazníka Napsaná dne 29. 5. 2017 v 18:28

Hodnocení e-shopu Rozbaleno.cz

Objednala jsem si na serveru spotřebiče do kuchyně, které mi byli obratem doručeny, nicméně jsem udělala chybu, když jsem si je hned všechny nezkontrolovala, po vybalení při přesunu do nového bytu jsem zjistila, že v každé ze tří objednávek dohromady za skoro 60 000,- Kč, je některý ze spotřebičů poškozen. Lednička měla několik kosmetických vad - promáčkliny z obou stran, plech na vestavěné troubě byl celý promáčklý, kosmetické vady formou promáčklin byly i na sušiče a pračka byla celá odřená a měla promáčklý bok. Jednalo se o tři různé objednávky v různých časových obdobích. Hrozný přístup mají i k řešení reklamace. Když už se domluvil svoz, poslali auto na jinou adresu, omluvili se a slíbili urgentní dořešení následující pracovní den mezi 17-18 hod., nicméně už asi zapomněli domluvit se s dopravní společností. Přepravce nejenže měl opět špatné kontaktní údaje, ale dorazil dopoledne oproti domluvenému a potvrzenému času ze strany Rozbalena. Veškerou domluvu mám potvrzenou v emailu, řádně vyplněné reklamační formuláře s fotodokumentací. Nyní čekám, na další vyjádření, samozřejmě v odpoledních hodinách, kdy jsme začali řešit, že nedojel svoz, nám již nikdo nedokázal pomoci. Pokud nebude urgentně řešeno, vzhledem k rozsahu škod a hlavně nároku na můj čas v pracovní dny už předám právníkovi. Tedy výrazně nedoporučuji cokoliv si objednávat u této společnosti!!
- poškozené zboží inzerované jako s plnou zárukou a pouze rozbalené - přístup k zákazníkovi -tristní řešení reklamací

10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem velmi nespokojen(a).