Recenze zákazníka Napsaná dne 18. 10. 2013 v 10:42

Hodnocení e-shopu Alza.cz

Ano, absolutní nekomunikace obchodu.Zboží mi nevyhovovalo, chtěla jsem ho vrátit, ani nenapsali, kdy reklamaci přijali asi po dvou třech týdnech došel dobropis na polovinu úhrady zboží, který si musím vytisknout a znovu někam poslat aby mi vrátili peníze na účet. Vznesla jsem dotaz proč mi nebude vráceno všechno zboží, napsali jen, že byl dotaz někam předán, a že mě budou kontaktovat do 24 h. Nestalo se tak čekám už třetí den, tak jsem znovu v jejich stránkách sama vyhledala, že na elektronické licence se nevztahuje reklamace a peníze se nevrací. To jim ovšem bylo zatěko mi říct. Navíc v internet.obchodě se audiokniha tvářila jaho hotové zboží ale šlo jen o licenci ke stažení, takže mi vrátí (doufám) peníze jen za hmotné knihy- normální učebnice. Ostatní zboží si musím stáhnout a vypálit na CD, protože je zaplacené a s tím se nedá nic dělat. Nechápu proč mám ten dobropis znovu někam zaslat, proč mi rovnou nepošlou peníze na účet.Zákazníci jsou spokojení, podle recenzí, ale běda až budete chtít jednou zboží v

20 % 1.0 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem velmi nespokojen(a).