Uživatel Skrz.cz
22. 1. 2018
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s námi nabízeným pobytem. V případě problémů při pobytu je vždy nejlepší řešit danou stížnost přímo na místě v hotelu - hotel má jako poskytovatel povinnost se Vám vyjádřit a nabídnout vhodné řešení a případnou kompenzaci. V případě řešení po ukončení pobytu záleží na tom, jak rychle se nám hotel na daný problém vyjádří. Hotel však nemá povinnost se nám jakožto třetí straně na případnou reklamaci vyjádřit. Vždy se ovšem snažíme vzniklou situaci objektivně posoudit a dořešit v co nejkratším možném termínu. Pokud by se stížnosti na konkrétní hotel množily, budeme nuceni zvážit další spolupráci.
Děkujeme za pochopení.
Tým Slevoking
Naše tipy, doporučení a inspirace už vám neutečou
Tipy
na výhodnou dovolenou
Doporučení
na zážitky ve vašem okolí
Inspirace
na výlety nejen v Česku
Skrz.cz je vyhledávač dovolené, který vám usnadní výběr pobytů v Česku i zahraničí.
© Skrz.cz
Skrz.cz je vyhledávač dovolené, který vám usnadní výběr pobytů v Česku i zahraničí.