Recenze zákazníka Napsaná dne 22. 11. 2017 v 07:07

Hodnocení prodejce PoštovnéZdarma.cz

Ano, do dnešního dne mi podložka nebyla doručena.

60 % 3.0 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem spíše spokojen(a).

Reakce serveru PoštovnéZdarma.cz ze dne 23.11.2017

Dobrý den,

dobu dodání bohužel více urychlit nemůžeme, jelikož je zboží odesíláno přímo ze zahraničí. Našim zákazníkům se ale snažíme maximálně vyjít vstříc a proto se snažíme, aby expedice zboží proběhla nejrychleji jak je to jen možné.

V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení do svého zákaznického účtu.

Pokud máte dotazy ohledně své objednávky, obraťte se prosím na náš zákaznický servis http://postovnezdarma.cz/helpdesk .
Rádi Vám Vaše otázky zodpovíme.

Hezký den přeje
Lenka M.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz