Recenze zákazníka Napsaná dne 5. 9. 2017 v 16:41

Hodnocení prodejce Eslev.cz

Jakákoliv iniciativa ze strany obchodu nastala až na můj dotaz. Když napsali, že zboží již poslali, přišlo za více než týden (což je i na Českou poštu dlouhá doba), nakonec poslali špatné zboží. Správnou objednávku prý pošlou hned jak dorazí vrácené zboží. Po dvou týdnech na dotaz odpověděli, že pošlou příští týden, po dalším týdnu, opět na můj dotaz, mi oznámili že zboží již není a že mi poslali peníze zpět již minulý týden (bez žádného upozornění). Nyní ještě čekám na vrácení poštovného za vrácení špatné objednávky. Takže skoro 2 měsíce a nic z toho. Pokud bych je sama neurgovala, pochybuji, že se mi kdy ozvou jak to s objednávkou vypadá.

10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem velmi nespokojen(a).

Reakce serveru Eslev.cz ze dne 6.9.2017

Dobrý den, děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Váš případ jsme ověřili, protože byly v akci jasně uvedené podmínky pro doručení 1-3 týdny. Zboží přišlo v uvedeném termínu. Nebyl tedy důvod Vás s tímto jakkoliv dopředu kontaktovat. Když zboží přišlo zpět. ověřila se Vaše informace že je produkt který jste objednala navíc vybaven i ovládáním přes aplikaci(které v něm nechcete), tato byla výrobcem potvrzena, neboť tímto začli vybavovat novější verze daných produktů. Na základě tohoto Vám byl poslán e-mail s touto informací, a také se Vám poslali finance na Váš účet. Jak píšete výše. Také jsme Vám tuto informaci již v pondělí sdělovali telefonicky. Na základě včerejšího zaslání informace, že jste poslala produkt dražší službou než je běžné, jsme na základě dnešní telefonické domluvy doposlali i tyto náklady které takřka 3x převušují běžné poštovné i poštovné které jste hradila při objednání.
Ještě jednou se Vám omlouváme za problémy tímto způsobené, a jsme rádi že jsme tu pro Vás mohli být celou dobu při řešení tohto nedopatření.