Recenze zákazníka Napsaná dne 19. 12. 2016 v 19:56

Hodnocení e-shopu ElectroWorld

Dne 4.11. jsem u ELECTRO WORLDU v Ostravě Avionu reklamoval mobilní telefon, mým zaviněním prasklý displej, poslali do Britex CZ, po měsíci 6.12. přišla sms, že je telefon připraven k vyzvednutí na prodejně EW, při vyzvednutí jsem zjistil, že telefon je v původním stavu, z důvodu chybějícího náhradního dílu, nechali si tam ten telefon, že ho pošlou zpět do Britexu, po týdnu tj. dnes jsem volal na pobočku do Ostravy, kde mi řekli, že se mě snažili kontaktovat telefonicky, že telefon je stále u nich na pobočce, že ho zpět neposlali, že ho pošlou znovu, ale budu muset zaplatit znovu poštovné balné, a že se ale může stát, že i když díl bude na skladu, v den přijeté telefonu do Britexu může být náhradní díl nedostupný :) , že jako zákazník mám kontaktovat servis Britexu sám o dostupnosti dílu, dnes 45 minut, jsem byl 1 v pořadí paní v Electro Worldu se mi vysmála do obličeje, že ona se tam vždy bez problému dovolá, 30 minut byla první v pořadí :) nakonec jsem to vzdal, nikdo nekomunikoval, a přehazovali si mě jako horký brambor, telefon jsem si vzal a dal soukromníkovi, který si snad bude vážit zákazníka.

10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem velmi nespokojen(a).