PoštovnéZdarma.cz - recenze

4.1 z 5 hvězdiček (celkem 4651 hodnocení)

81 %

4651 hodnocení

5

3086x

4

657x

3

341x

2

132x

1

434x

Vypnout filtr
Seznam je omezen pomocí filtrů: Jen hodnocení s textem.
  • -
    -

    100 % 5.0 z 0 - 5 hvězdiček. PoštovnéZdarma.cz Uživatel(ka) byl(a) velmi spokojen(a) se slevovým serverem.

  • Zatim nevim,nic mi neprislo
    Doba dodani dost trva

    20 % 1.0 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

  • Dobra cena ovsem spatna kvalita latky(pripomina me spise "sustakovinu"nezli bavlnu,saticky si nechavam ale cekala jsem trosku neco jineho

    60 % 3.0 z 0 - 5 hvězdiček. PoštovnéZdarma.cz Uživatel(ka) byl(a) spíše spokojen(a) se slevovým serverem.

  • 40 % 2.0 z 0 - 5 hvězdiček. PoštovnéZdarma.cz Uživatelka byla nespokojena se slevovým serverem.

  • Cena :-)
    Dlouhá dodací doba - Přesahuje 40 dní :-(

    80 % 4.0 z 0 - 5 hvězdiček. PoštovnéZdarma.cz Uživatel(ka) byl(a) spíše spokojen(a) se slevovým serverem.

  • ZBOŽÍ JEŠTĚ NEBYLO DORUČENO!

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

  • Chybí nabíječka

    50 % 2.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru PoštovnéZdarma.cz ze dne 21.2.2018

    Dobrý den,

    mrzí nás, pokud jste obdrželi nevyhovující zboží. Máte možnost produkt reklamovat. Prosím kontaktujte v takovém případě náš zákaznický servis, kde s Vámi vyřešíme reklamaci k Vaší spokojenosti.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • Vadný výrobek,především dlouhým skladováním.Baterie vadná

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. PoštovnéZdarma.cz Uživatel(ka) byl(a) nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru PoštovnéZdarma.cz ze dne 21.2.2018

    Dobrý den,

    mrzí nás, pokud jste obdržela nevyhovující zboží. Máte možnost produkt reklamovat. Prosím kontaktujte v takovém případě náš zákaznický servis, kde s Vámi vyřešíme reklamaci k Vaší spokojenosti.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • POŠTOVNÉ ZDARMA
    PŘI NÁKUPU NE.

    60 % 3.0 z 0 - 5 hvězdiček. PoštovnéZdarma.cz Uživatel(ka) byl(a) spíše spokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru PoštovnéZdarma.cz ze dne 21.2.2018

    Dobrý den,

    Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Kontaktujte nás, prosím, zde:http://postovnezdarma.cz/helpdesk a domluvíme se s Vámi na vyřešení situace.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • Bezproblémový obchod.
    - - -

    100 % 5.0 z 0 - 5 hvězdiček. PoštovnéZdarma.cz Uživatel(ka) byl(a) velmi spokojen(a) se slevovým serverem.

  • žádné
    S tim že zboží do dnešního dne nedorazilo.

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. PoštovnéZdarma.cz Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru PoštovnéZdarma.cz ze dne 21.2.2018

    Dobrý den,

    dobu dodání bohužel více urychlit nemůžeme, jelikož je zboží odesíláno přímo ze zahraničí. Našim zákazníkům se ale snažíme maximálně vyjít vstříc a proto se snažíme, aby expedice zboží proběhla nejrychleji jak je to jen možné.

    V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení do svého zákaznického účtu.

    Pokud máte dotazy ohledně své objednávky, obraťte se prosím na náš zákaznický servis http://postovnezdarma.cz/helpdesk .
    Rádi Vám Vaše otázky zodpovíme.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • Nevim, jeste jsem neobjednal, jako prvni nakup jsem se oznacil, protoze jina moznost neni. Hodnotim tedy nikoliv podle nakupu, ale vyjadruji svuj dojem z obchodu. Kdyz neberu v uvahu tech deset nadsenych hodnoceni deseti spokojenych zakaznic na jejich strance, jsou reference ostatnich z velke vetsiny uplne jine.
    Kazdy by se mel podivat na "HODNOCENI ZAKAZNIKU" na strance Postovne zdarma.cz. Je jich tam deset a ma jich tam byt 10x3685. Nejstarsi hodnoceni nadsenych zakazniku je z 10.2.2018.

    20 % 1.0 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru PoštovnéZdarma.cz ze dne 21.2.2018

    Dobrý den,

    pokud máte dotaz k nákupu, či reklamaci, kontaktujte nás, prosím, zde: http://postovnezdarma.cz/helpdesk a domluvíme se s Vámi na vyřešení situace.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • Žádné
    Čekal jsem na bundu měsíc a Nyní čekám měsíc na vrácení peněz

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru PoštovnéZdarma.cz ze dne 21.2.2018

    Dobrý den,

    pokud jste nám zboží vracel, peníze vracíme do 14-ti dnů.
    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • Zatím o žádných nevím. Dodavatel, dle sdělení v nabídce, se někde do 25.2. "urlaubuje" (má dovolenou), takže zřejmě budu na své zboží ještě měsíc čekat.
    Čas !! .....jsou peníze. A peníze jsou jen občas.

    20 % 1.0 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru PoštovnéZdarma.cz ze dne 21.2.2018

    Dobrý den,

    s dobou dodání je zákazník seznámen již před objednáním. Informaci o délce dodání máte přímo u produktu, poté v košíku a znovu při shrnutí objednávky. Dobu dodání bohužel více urychlit nemůžeme.
    Pokud nechcete na zboží čekat delší dobu, objednávejte si produkty z kategorie "Skladovky", kde Vám objednávka dorazí do 2 dnů.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • Nevím dostanu zboží

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. PoštovnéZdarma.cz Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru PoštovnéZdarma.cz ze dne 21.2.2018

    Dobrý den,

    dobu dodání bohužel více urychlit nemůžeme, jelikož je zboží odesíláno přímo ze zahraničí. Našim zákazníkům se ale snažíme maximálně vyjít vstříc a proto se snažíme, aby expedice zboží proběhla nejrychleji jak je to jen možné.

    V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení do svého zákaznického účtu.

    Pokud máte dotazy ohledně své objednávky, obraťte se prosím na náš zákaznický servis http://postovnezdarma.cz/helpdesk .
    Rádi Vám Vaše otázky zodpovíme.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • Dobrý
    ne

    90 % 4.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi spokojen(a) se slevovým serverem.

  • hodinky ještě nedošly !
    hodinky ještě nedošly !

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. PoštovnéZdarma.cz Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru PoštovnéZdarma.cz ze dne 21.2.2018

    Dobrý den,

    dobu dodání bohužel více urychlit nemůžeme, jelikož je zboží odesíláno přímo ze zahraničí. Našim zákazníkům se ale snažíme maximálně vyjít vstříc a proto se snažíme, aby expedice zboží proběhla nejrychleji jak je to jen možné.

    V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení do svého zákaznického účtu.

    Pokud máte dotazy ohledně své objednávky, obraťte se prosím na náš zákaznický servis http://postovnezdarma.cz/helpdesk .
    Rádi Vám Vaše otázky zodpovíme.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • Široký výběr zboží

    100 % 5.0 z 0 - 5 hvězdiček. PoštovnéZdarma.cz Uživatel(ka) byl(a) velmi spokojen(a) se slevovým serverem.

  • Trvá to dlouho,protože zboží objednávají z Aliexpressu,takže vlastně jen přeprodávají ;)

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru PoštovnéZdarma.cz ze dne 21.2.2018

    Dobrý den,

    tím, že jsme pouze zprostředkovateli nákupu od asijských dodavatelů, se nijak netajíme. Veškerá naše spolupráce s dodavateli je nasmlouvaná a máme zajištěné unikátní podmínky (reklamace, komunikace v případě potíží) a veškeré datové toky probíhají přes speciální rozhraní. K tomu však přidáváme:
    1) veškerý servis v českém jazyce a s rychlou zákaznickou podporou
    2) záruku 2 roky, nad standardní 30 denní lhůtu na vrácení zboží
    3) pomoc při případném celním řízení a zpětné proplacení vzniklých nákladů(CLO+DPH)
    4) veškeré problémy s dodáním řešíme tak, že zákazníkům zajistíme nové zboží za rozbité či nedoručené, s dodavatelem pak řešíme samotnou reklamaci v době, kdy už má zákazník vy reklamované zboží doma a je spokojen.
    5) zákazníci samozřejmě platí na český/slovenský bankovní účet v CZK bez dalších poplatků nebo nevýhodných devizových kurzů.


    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • Nízká cena
    delší doručovací doba

    60 % 3.0 z 0 - 5 hvězdiček. PoštovnéZdarma.cz Uživatel(ka) byl(a) spokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru PoštovnéZdarma.cz ze dne 21.2.2018

    Dobrý den,

    s dobou dodání je zákazník seznámen již před objednáním. Informaci o délce dodání máte přímo u produktu, poté v košíku a znovu při shrnutí objednávky.

    Pokud nechcete na zboží čekat delší dobu, objednávejte si produkty z kategorie "Skladovky", kde Vám objednávka dorazí do 2 dnů.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • Ještě jsem zakázku neobdržel

    60 % 3.0 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) spíše spokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru PoštovnéZdarma.cz ze dne 21.2.2018

    Dobrý den,

    dobu dodání bohužel více urychlit nemůžeme, jelikož je zboží odesíláno přímo ze zahraničí. Našim zákazníkům se ale snažíme maximálně vyjít vstříc a proto se snažíme, aby expedice zboží proběhla nejrychleji jak je to jen možné.

    V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení do svého zákaznického účtu.

    Pokud máte dotazy ohledně své objednávky, obraťte se prosím na náš zákaznický servis http://postovnezdarma.cz/helpdesk .
    Rádi Vám Vaše otázky zodpovíme.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • ešte jsem nedostal
    nemohu hodnotit

    30 % 1.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru PoštovnéZdarma.cz ze dne 21.2.2018

    Dobrý den,

    dobu dodání bohužel více urychlit nemůžeme, jelikož je zboží odesíláno přímo ze zahraničí. Našim zákazníkům se ale snažíme maximálně vyjít vstříc a proto se snažíme, aby expedice zboží proběhla nejrychleji jak je to jen možné.

    V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení do svého zákaznického účtu.

    Pokud máte dotazy ohledně své objednávky, obraťte se prosím na náš zákaznický servis http://postovnezdarma.cz/helpdesk .
    Rádi Vám Vaše otázky zodpovíme.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • posílají tuny nevyžádaných emailů, už 1000x jsem se odhlásil a stále chodí

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru PoštovnéZdarma.cz ze dne 21.2.2018

    Dobrý den,
    kontaktujte nás, prosím, zde:http://postovnezdarma.cz/helpdesk a domluvíme se s Vámi na vyřešení situace.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • Oproti jiným e-shopům snad žádné.
    Doba telef.kontaktu a neochota operátorky.

    40 % 2.0 z 0 - 5 hvězdiček. PoštovnéZdarma.cz Uživatel(ka) byl(a) nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru PoštovnéZdarma.cz ze dne 21.2.2018

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste nebyli spokojeni s telefonní operátorkou. Snažíme se vyřizovat vše ve vší profesionalitě a ke spokojenosti zákazníka.
    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

  • bohužel, zaplacené zboží doposud nedorazilo - nemohu hodnotit.

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru PoštovnéZdarma.cz ze dne 21.2.2018

    Dobrý den,

    dobu dodání bohužel více urychlit nemůžeme, jelikož je zboží odesíláno přímo ze zahraničí. Našim zákazníkům se ale snažíme maximálně vyjít vstříc a proto se snažíme, aby expedice zboží proběhla nejrychleji jak je to jen možné.

    V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení do svého zákaznického účtu.

    Pokud máte dotazy ohledně své objednávky, obraťte se prosím na náš zákaznický servis http://postovnezdarma.cz/helpdesk .
    Rádi Vám Vaše otázky zodpovíme.

    Hezký den přeje
    Lenka M.
    Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Načítám...