Invia - recenze

2.5 z 5 hvězdiček (celkem 77 hodnocení)

51 %

77 hodnocení

5

25x

4

8x

3

5x

2

6x

1

33x

Vypnout filtr
Seznam je omezen pomocí filtrů: Jen hodnocení s textem.
  • luxusni
    není

    100 % 5.0 z 0 - 5 hvězdiček. Invia Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem velmi spokojen(a).

  • Invia katastrofa

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Invia Uživatel byl s prodejcem velmi nespokojen.

  • Jediné blízkost more a vcelku dobré jídlo

    30 % 1.5 z 0 - 5 hvězdiček. Invia Uživatelka byla s prodejcem nespokojena.

  • Ne.. vše proběhlo k naší spokojenisti

    100 % 5.0 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem velmi spokojen(a).

  • Výborná spolupráce s panem Jelínkem

    100 % 5.0 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel byl s prodejcem velmi spokojen.

  • Byli jsme velmi spokojeni.
    Nic

    100 % 5.0 z 0 - 5 hvězdiček. Invia Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem velmi spokojen(a).

  • Velký výběr rekreačních zájezdů.
    Po zaplacení zájezdu do rezortu Gardalend jsem si přes společnost INVIA zaplatil pojištění storna. Bohužel se mi stal těsně před zájezdem úraz kolene (oteklé, nepoužitelné) byl jsem třikrát u ortopeda, všechny lékařské zprávy jsem doložil, včetně ochoty a vyplnění všech dotazů ze strany INVIA, ale nebralo to konce, protahovali, vyjadřovali pochybnosti založené různých drobnostech, pak mi už došla trpělivost a komunikaci jsem stopnul s tím, že buď ať mi vrátí peníze nebo to budu řešit jinou cestou. Peníze došly (ale jen 80% - bylo to minimum co museli podle smlouvy, jinak tvrdili, že vrací v odůvodněných 90% z ceny zájezdu). Prostě špatná zkušenost - už jim nevěřím.

    40 % 2.0 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem velmi nespokojen(a).

  • Naprostá spokojenost, vstřícnost. Cestovali jsem do SEA, Rás al-Chajma. Se slečnou z Invia byla skvělá komunikace, pro čtyřčlennou rodinu v největším náporu před jarními prázdninami, jsme řešili veškeré kombinace obsazenosti hotelů, letenek, možnosti odletů v jiné dny, odlety z jiného letiště než byla naše priorita i letecké společnosti. Samozřejmě se to nevyřešilo během dnou hodin. Naše požadavky byly prioritou. Poté, co jsme se domluvili na vybraném hotelu, byla zaslána objednávka, zaplaceno převodem, následovalo potvrzení platebního avíza ( v časovém rozmezí 17.00- 19:30), následují den přišla smlouva, doklady k sjednanému pojištění a pokyny k odjezdu. Co se týče fakultativních výletu, nám na dotaz přes Invia bylo zasláno info, která společnost zprostředkovává výlety ve...

    100 % 5.0 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem velmi spokojen(a).

  • Výhody , pokud chcete zažít kolotoč telefonátů k ničemu dobře se pobavit , a poté si říkat D**il.. Výhoda společnosti je v tom, že se naučíte číst mezi řádky , a přemýšlet než něco podepíšete. Jinak Vám hrozí že přijdete nejen o peníze. ale také o pevné nervy :-D
    Myslím si že společnost Invia , má " skvělé " zaměstnance. Kvalitní cestovní kanceláře ( agentury ) By Vás měli upozornit na fakultativní výlety. za jsou prováděny v českém jazyce. Taková drobnost ( pro některé ) , pro většinu důležitá informace. Slevy 100 % garance. nedala se na ten zájezd použít , stejně jako sleva 40 % na průvodce, který ani neví kde se nachází Čr. Seating v podání Invie. Tady máte odkaz ( stejně nefungoval ) ,a po urgencích , se tedy rozhoupali, s tím , že jejich povinnost je pouze zprostředkovat zájezd. že seating , by si měl vyřešit klient. Se společností Invia , bych již nejel ani na dovolenou k sousedovi. Pouze mohu doporučit jednu Věc.!! Komunikaci s Invií pouze e-mailem aby jste měli podklady pro případné soudní spory.

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem velmi nespokojen(a).

  • Velká nabídka na jednom místě, dobře se v ní podle kritérií vyhledává. Pro inspiraci a přehled možností OK. Kreativita a úspěšnost náhradních nabídek.
    Využitelnost těch nabídek už je horší a stejně tak efektivita komunikace. Po zadání poptávky následuje rychlý první (zcela zbytečný) telefonát "Jste si jistý, že opravdu chcete to, co chcete, neuklepnul jste se někde?". Po potvrzení, že to fakt chci, druhý den další telefonát "To, co chcete, už nemáme (i když to bude ještě další týden v naší nabídce), najdeme vám něco jiného - co teda chcete?". V prvním případě jsme se nedohodli, našel jsem si sám přes booking.com (to, co jsem původně chtěl), ve druhém mi našli náhradu, se kterou jsem byl plně spokojen, ve třetím případě mi našli náhradu, která vůbec není v jejich nabídce a taky k mé spokojenosti - možná to tedy patří do bodu "Výhody". V únoru mi volali, zda nechci naplánovat dovolenou na další zimu, ať se včas podívám do nabídky -...

    50 % 2.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem velmi nespokojen(a).

  • výhoda je že vám rádi hned vystaví doklad k zaolacení
    komunikace s Invia zaměstnanci arogance a neochota neúplné a lživé informace,hotely a rezorty v Emirátech které inzerují zdaleka neodpovídají realitě,lživé informace pokud Vám mohu doporučit tak Invia NE!!!!!!!Vysoce neprofesionákní vystupování

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem velmi nespokojen(a).

  • Jsou to pouze pěkné řeči než sepíšete objednávku a uhradíte zájezd. Poté už nikoho váš problém v cestovní agentuře INVIA nezajímá.
    Všem , kteří si budete objednávat zájezd nedejte na vypracované reklamy cestovní agentury INVIA a objednávejte zájezdy přímo u cestovních kanceláří,neboť dopadnete tak jako já a další zklamaní lidé, prostě když ptáčka lapaji pěkně mu zpívají !!!!!!!!!!!!!!!!!! Objednal jsem si v jeden den v měsíci srpnu 2016 pobytový zájezd do Maďarských lázní Buk pro více zájemců u Agentury INVIA .Po zaslání objednávky jsem byl upozorněn pracovnicí agentury, že požadovaný termín není ještě obsazen avšak nemohu zaslat souhrnou objednávku pro všechny osoby ale musím objednávku zaslat znovu již rozdělenou podle počtu jednotlivých osob. Toto jsem opět provedl a ještě ten den jsem zaslal objednávky podle počtu osob jak bylo požadováno. Dále jsem provedl finanční úhradu za všechny...

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem velmi nespokojen(a).

  • Hodně zájezdů na jednom místě od spousty CK.
    Měl jsem zarezervovanou cenu a termín zájezdu. Podepsal jsem smlouvu a zaplatil polovinu zájezdu (odlétat jsme měli od objednání za 9 měsíců). V den, kdy jsem provedl platbu mi volal obchoďák, že se cena zvedla za osobu o 2500,- (tedy v našem případě o 5000,- Kč). Přitom jsem zájezd podepsal a zaplatil v průběhu již zmíněné rezervace, kdy zaručují stejnou cenu a termín odletu. Požádal jsem o vrácení peněz zpět. Jednání nehodící se tak známé a velké společnosti.

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem velmi nespokojen(a).

  • nic mi nenapada
    Zaplateny 7 dnovy drahy All- Inclusive pobyt v Turecku sa ukazal byt 5 - dnovy hned potom ako sme dostali odletove casy, ktore boli tak nevyhodne, ze sme si mohli hned 2 dni odpocitat. Prilet do letoviska o ca.16.00, nas hotel bol na konci, takze sme v autobuse ostali posledny a na hotel sme dorazili o 18.00,, kym sme sa ubytovali bolo vymalovane. Odlet samozrejme v skorych rannych hodinach o 7.00 takze dalsi den v haji.Tak mi z toho logicky vychadza ...niekto tam musi dorazit rano, alebo dopoludni, takisto musi niekto z toho hotela odlietat popoludni alebo vecer. No, na zapad od novej Europy,si toto serozne cestovne kancelarie nedovolia, bud su obidva dni pouzitelne, alebo aspon jeden z nich, toto je vrchol.Komunikacia mizerna, ziadna ani ciastocna kompenzacia, jednoducho zaplatil si a...

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem velmi nespokojen(a).

  • Dobrý den, pokud si chcete užít pohodovou dovolenou, od cestovní agentury (CA) Invia to nečekejte. Naprosto nikomu tuto CA nedoporučuji. Je velký rozdíl, mezi cestovní agenturou a cestovní kanceláří. CA je pouze zprostředkovatel zájezdu od CK. Proto od CA neuvidíte nikdy žádné peníze, když se něco pokazí. Ani pokud si zaplatíte pojištění např. Faktor100 u CA Invia, ve kterém je psáno, že vrátí celou částku zájezdu v případě krachu CK. Je to lež! CA Invia nedodržuje zákony a nevím, co na českém trhu dělá a proč má takové jméno. I já jsem neodjela na dovolenou, kterou mi zprostředkovala CA Invia. CA Invia tento problém nechtěla vůbec řešit, buď jsem si mohla vzít voucher nebo si řešit tenthle problém sama. Naštěstí vím, že všechny CK MUSÍ BÝT DOSTATEČNĚ POJIŠTĚNY proti úpadku, podle...

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem velmi nespokojen(a).

  • Invia nabízí zájezdy cestovní kanceláře (Azur reisen), na kterou byly dlouhodobé stížnosti. Přesto jsem byl prodejkyní Invie ubezpečen, že přebírají veškeré záruky za smlouvu s CK. Na dovolenou jsem se dostal po 10-ti letech a zaplatil nemalé peníze. Všechno dopadlo špatně a na reklamaci po příjezdu mi Invia odpověděla, že figurovala pouze jako zprostředkovatel a za nic nenese zodpovědnost. Navíc mě upozornili, že CK vyhlásila úpadek a na reklamace se pojištění proti úpadku nevztahuje, takže nemám na žádné vrácení peněz ani odškodnění šanci. Toto byla má první a taky určitě poslední zkušenost s Invií a všem důrazně doporučuji - vyhněte se nákupu přes Invii velkým obloukem. Když vám mají něco prodat, tak naslibují cokoliv - ochota a komunikace neskutečně efektivní a podbízivá. Po...

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem velmi nespokojen(a).

  • rychlost při sjednávání smluvy
    se vším... rezervovali jsme a zaplatili pobyt asi měsíc před samotnou dovolenou, CK nám mailem 4 dny před odjezdem sdělila, že rezervace v hotelu je zrušena. Nabídla jiný hotel, dražší cca 50km od původního. Už nikdy více s Invia

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem velmi nespokojen(a).

  • rychlost jejich prodeje a potom rychlost vás se zbavit ( pí Vajdečková - na toto jméno nezapomenu ) když se zájezd neuskuteční z důvodu CK , a při objednávce vás bez vašeho vědomí převeksluje na INVIA SK , kde je vymáhání pohledávek složité přes mezinárodní soud , ale již zmíněná paní je bez problémů a dobrá když shrábla provizi za prodej a dodnes mi chybí 50% mých finančních nákladů a tak bych reklamu v tv směroval na "jak bez problémů okrádat lidi"
    celkový dojem ? jak mohu hodnotit když INVIA CZ pí Vajdečková objednala dovolenou u INVIA SK od CK AZUR REISEN SK s kterou přestaly komunikovat a zájezd se neuskutečnil a peníze jsem dostal 50% co jsem zaplatil a dále si mě přehazují jeden na druhého kdo mi doplatí zbytek a INVIA CZ se se mnou nebaví že to bylo přes SK a tak na to dávejte pozor koho máte na faktuře SK nebo CZ at nemusíte na mezinárodní soud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kvalita komunikace Invia - odpovědi na dotazy, řešení problémů atd. - velká škoda že tam nemají 0 asi by jich bylo moc , tak se bojí

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem velmi nespokojen(a).

  • Zaplatila jsem si auto na tři dny,ale auto v termínu přistavene nebylo a protože to bylo zaplaceno předem, tak už se z Invia nikdo nesnažil žádným způsobem komunikovat.Kucerova

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem velmi nespokojen(a).

  • Zádné sebere peníze a víc se nestará,nezajímá je,že hotely ,které nabízí mají uplně jnou -horší kvalitu.Odškodné va výši 1000,-Kč od cestovky Maxu reissen-Azur reissen považuji za dostečné odškodnění.V tu samou dobu tam přijeli klienti od CK Fisher,okamžitě byly přestěhovány do odpovídajicího hotelu.S Invii již nikdy,stálo by za to se spojit a zveřejnit to v mediich,aby další lidé neutrtily své uspory .stila@seznam.cz
    Všechno

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem velmi nespokojen(a).

  • žádné
    ***** Tímto bych chtěla upozornit všechny, kteří zvažují koupi zájezdu přes INVIA.CZ My jsme tak udělali. Klasický proces - vyberete destinaci hotel dle služeb, vše v pořádku, vše rychle vyřízeno, odjeli jsme a zjistili na místě, že hotel opravdu takové služby nenabízí. Pátrali jsme proč a zjistili jsme, že CK které invia zájezd zprostředkuje má na svém webu v popisku úplně něco jiného. Samozřejmě, že popisek seděl (až na pár detailů). Bohužel invia má na stránkách u hotelu dva popisy - jeden oficiální (informace o zájezdu - totožný s CK) ten je právně závazný a neoficiální (právně nezávazný - napsáno na zač. popisku světlým písmem). V tom případě dopadnete tak, že pokud vybíráte hotel dle služeb tak invia vám v popisku hotelu naslibuje všechny možné služby a aktivity a nakonec to tak...

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem velmi nespokojen(a).

  • Při zakoupení zájezdu naslibují hory doly,ale skutek utek.Realita byla úplně jiná.Již nikdy si u té to společnosti nezakoupím žádný zájezd!

    30 % 1.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem velmi nespokojen(a).

  • mazou med kolem ust kdyz nakupujete,musite zaplatit hned pak zacne vse vaznout....zapomenout poslat dokumenty, nejsou k zastižení....obzvlast prodejce jmenem Jana Špačková je nejvetsi pizda
    ze zacatku nez jsem zaplatila jsem byla spokojena pak uz ne

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem velmi nespokojen(a).

  • V minulých letech byli velmi vstřícní a našli klientovi dovolenou tzv. "na míru". Letos je to doslovně katastrofa. Neodpovídají na vzkazy, vše je opožděné. Neinformují včas o změnách, nezvedají telefon.
    Všechno. Zařídili a zaplatili jsme si dovolenou a 4 dny před odjezdem /teprve po urgenci u skutečné agentury, které Invia prodej zprostředkovávala/ zjišťujeme, že budeme bydlet jinde a že na nás zapomněli se svozem. Stále nemáme poslední pokyny, přitom agentura Invii pokyny poslala již před dvěma dny. Nejsme schopni dohledat, jak bude vypadat ubytování.

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatelka byla s prodejcem velmi nespokojena.

  • Vubec nespokojena s zamesnancemi, nevim na co jsou tam, vždycky nas pripojuji k kolegum a nikdy nam to nevyrešili, čekame ještě jak nam to zitra vyreši.

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s prodejcem velmi nespokojen(a).

Načítám...