Hyperslevy - recenze

4.3 z 5 hvězdiček (celkem 10668 hodnocení)

86 %

10668 hodnocení

5

6490x

4

2831x

3

814x

2

183x

1

347x

Vypnout filtr
Seznam je omezen pomocí filtrů: Jen hodnocení s textem.
  • mají přehled o pobytech

    70 % 3.5 z 0 - 5 hvězdiček. Hyperslevy Uživatel(ka) byl(a) spokojen(a) se slevovým serverem.

  • Prostory ktere nema kazda virivka
    Max jen s tou studenejsi vodou...

    90 % 4.5 z 0 - 5 hvězdiček. Hyperslevy Uživatelka byla velmi spokojena se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 13.12.2018

    Dobrý den, děkujeme vám za vaše hodnocení a jsme rádi, že vše proběhlo v pořádku, až na drobnou komplikaci se studenou vodou. Budeme se těšit na vaše další nákupy a případnou spolupráci.
    Přeji vám hezký zbytek dne.
    Zuzka, Hyperslevy

  • nic
    nic

    70 % 3.5 z 0 - 5 hvězdiček. Hyperslevy Uživatel(ka) byl(a) spíše spokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 13.12.2018

    Dobrý den, děkujeme vám za vaše hodnocení. Jsme rádi, že pobyt v hotelu Central byl podle vašich představ, a věříme, že u nás budete nakupovat i nadále.
    Přej vám hezký zbytek dne.
    Zuzka, Hyperslevy

  • Cena,rychlost dodání.
    Navigace nefunguje zvuk,nefunkční baterie.nemůžu najít účtenku.

    30 % 1.5 z 0 - 5 hvězdiček. Hyperslevy Uživatel(ka) byl(a) spíše nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 10.12.2018

    Dobrý den, děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Pokud potřebujete poradit s reklamací zboží, oblaťte se na naši zákaznickou podporu. Zastihnete nás každý všední den od 8:30 do 17 hodin na telefonu 296 210 012 nebo na emailu podpora@hyperslevy.cz.
    S přáním krásného dne.
    Zuzka, Hyperslevy

  • Nebyl mi doručen voucher- nebo se ztratil v tratolišti mailů :(

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 4.12.2018

    Dobrý den, děkujeme za vaši zpětnou vazbu. E-mail s voucherem pravděpodobně naleznete ve složce s hromadnou nebo nevyžádanou poštou. Pokud voucher nenaleznete kontaktujte prosím naši zákaznickou linku. Zastihnete nás každý všední den od 8:30 do 17 hodin na telefonu 296 210 012 nebo na emailu podpora@hyperslevy.cz.
    S přáním krásného dne.
    Zuzka, Hyperslevy

  • ucinek jsem nerozpoznala
    zadny rozdil pred a po :-( zklamalo me to ....

    50 % 2.5 z 0 - 5 hvězdiček. Hyperslevy Uživatel(ka) byl(a) spíše nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 4.12.2018

    Dobrý den, vaše negativní zkušenost s poskytovatelem nás velice mrzí. Je možné, že se některé výsledky projeví třeba až po více aplikacích. Věříme, že si příště vyberete akci, se kterou budete spokojená.
    Přejeme vám příjemný zbytek dne.
    Zuzka, HyperSlevy

  • Hezké prostrědí a zajímavé dobroty a sušenky
    Pozdě se aktualizovalo na webu týdenní menu.

    60 % 3.0 z 0 - 5 hvězdiček. Hyperslevy Uživatel(ka) byl(a) spíše spokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 30.11.2018

    Dobrý den, vaše nespokojenost se zakoupeným voucherem nás velice mrzí. Veškeré připomínky doporučujeme vždy řešit přímo na místě s poskytovatelem, pokud víčko u krabiček dostatečně netěsnilo. Ten tak může na danou situaci okamžitě reagovat a případně služby zlepšit. Pevně však věříme, že vás tato nepříjemná zkušenost neodradí od dalších nákupů a příště bude již vše v pořádku. Přejeme vám krásný zbytek dne a víkend.
    Zuzka, Hyperslevy

  • výborný
    ne

    90 % 4.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi spokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 28.11.2018

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Máme obrovskou radost, že vše proběhlo podle vašich představ a hodnotíte náš portál 90 procenty. Věříme, že takto spokojeným zákazníkem zůstanete i v budoucnu a těšíme se na vaše další nákupy.
    S přáním krásného dne.
    Zuzka, Hyperslevy

  • Prověřenost okolí a služeb.
    Ne

    100 % 5.0 z 0 - 5 hvězdiček. Hyperslevy Uživatel(ka) byl(a) velmi spokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 28.11.2018

    Dobrý den, děkujeme za vaše kladné hodnocení. Jsme rádi, že jste byli s tímto hotelem spokojeni. Věřím, že si z naší pestré nabídky vyberete i v budoucnu.
    Přeji vám pohodový týden.
    Zuzka, Hyperslevy

  • Nevím.
    Ne.

    90 % 4.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi spokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 27.11.2018

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Věříme, že s námi budete příště, ještě více spokojeni. Moc děkujeme za vaši důvěru.
    Přeji vám pohodový úterní den.
    Zuzka, Hyperslevy

  • Cenu,cestující v patrovém autobusu byli s funkční toaletou spokojeni,se zajištěním nákupu spokojenost,maximální ochota

    40 % 2.0 z 0 - 5 hvězdiček. Hyperslevy Uživatel(ka) byl(a) nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 27.11.2018

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Velice nás mrzí, vaše nespokojenost průběhem cesty. Pevně věříme, že při vašem příštím nákupu již bude vše stoprocentní a v pořádku. Těšíme se na vaše nákupy a přejeme vám úspěšný zbytek dne.
    Zuzka, Hyperslevy

  • Nákup proběhl rychle a hladce, uvidíme jaká bude masáž...

    90 % 4.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi spokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 27.11.2018

    Dobrý den, děkujeme vám za vaše hodnocení a jsme rádi, že objednávka proběhla v pořádku. Věříme, že budete se službou spokojeni a proběhne vše podle vašich představ.
    Přeji vám hezký zbytek dne.
    Zuzka, Hyperslevy

  • Program mi při zadání obrazu na šírku házel obraz na výšku. Až po 3. pokusu se zadařilo. Problémy s dodatečnou cenou. Nelze platit poštovné převodem. Takže musíte na dobírku a za ní si řeknou k poštovém 69 kč. Toto mi příjde nefér a u jiných vouchru a jiných společností problém s platbou za poštovné problém nebyl. I bych chápala, že tato společnost chce platit na dobírku, ale cena za ni je přemrštěná a působí to jako by schválně navýšili cenu za zboží, jen to udělali takto. Takže u totoho prodejce již nikdy více.

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Hyperslevy Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 27.11.2018

    Dobrý den, děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Vaše nespokojenost s poskytovatelem nás velice mrzí. Sleva se vždy stahuje na zboží nebo službu, nikoli na poštovné. Věříme, že příště vyberete akci, kde je zahrnuto poštovné v ceně voucheru. Přejeme vám úspěšný pracovní týden.
    S přáním krásného dne.
    Zuzka, Hyperslevy

  • Měsíc před uskutecnenim zrušení zájezdu pro malou účast! Zbytečně investovány čas blbostma kolem smluv a souhlasů atd! Teď věnováno času aby společnost vrátila peníze za zakoupené vouchery. Hyperslevy nedoporučuji! A cestičku také ne. Pokud neumí nalákat dostatek lidi, ať to nedělají. Berou čas druhým. Recenzi samozřejmě dám všude.
    Měsíc před uskutecnenim zrušení zájezdu pro malou účast! Zbytečně investovány čas blbostma kolem smluv a souhlasů atd! Teď věnováno času aby společnost vrátila peníze za zakoupené vouchery. Hyperslevy nedoporučuji! A cestičku také ne. Pokud neumí nalákat dostatek lidi, ať to nedělají. Berou čas druhým. Recenzi samozřejmě dám všude.

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Hyperslevy Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 27.11.2018

    Dobrý den, vaše negativní zkušenost s naším slevovým portálem a cestovní kanceláří nás velmi mrzí. Některé cestovní kanceláře mají změnu programu bohužel vyhrazenou. Doufám, že tedy aspoň reklamace a vrácení peněz, bylo vyřešeno k vaší spokojenosti. Velice se ještě jednou omlouvám,e za vzniklé potíže a komplikace.
    Přeji vám hezký den.
    Zuzka, Hyperslevy

  • nízká cena

    100 % 5.0 z 0 - 5 hvězdiček. Hyperslevy Uživatel(ka) byl(a) velmi spokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 19.11.2018

    Dobrý den, děkujeme vám za kladné hodnocení. Jsme rádi, že vám naše nízké ceny zamlouvají. Doufáme, že u nás budete, i nadále nakupovat.
    S přáním krásného dne.
    Zuzka, Hyperslevy

  • dobré ceny, rychlé vyřízení
    Uvítal bych možnost platby Goplay .

    90 % 4.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi spokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 19.11.2018

    Dobrý den, děkujeme vám za váš nákup a jsme rádi, že jste s naší výhodnou nabídkou a jednáním spokojeni. Neusínáme však na vavřínech a neustále připravuje další skvělé akce. Určitě si u nás vyberete i příště.
    Přeji vám hezký pondělní den.
    Zuzka, Hyperslevy

  • Chtěla jsem použit voučer přes on-line sběrnu, ale nemůžu, jelikož počítač hlásí, že připojení není bezpečné. Na stránce se mohou pokusit odcizit vaše údaje na webu www.foto.fujifilm.cz (například hesla, zprávy nebo informace o platebních kartách). Takže jsem vyhodila penize z okna...

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 14.11.2018

    Dobrý den, vaše negativní zkušenost s poskytovatelem nás velmi mrzí. Spojte se prosím s naší zákaznickou podporou na telefonním čísle 296 210 012 nebo e-mailu podpora@hyperslevy.cz a my vám rádi pomůžeme celou záležitost vyřešit. Zastihnete nás každý všední den od 8:30 do 17:00.
    Přeji vám hezký den.
    Zuzka, Hyperslevy

  • nic
    vše uvedeno výše

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Hyperslevy Uživatelka byla velmi nespokojena se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 13.11.2018

    Dobrý den, děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Vaše negativní zkušenost s poskytovatelem nás velice mrzí. Pevně věřím, že vás to neodradí od dalších nákupů. Jsem ráda, že se vaše reklamace vyřešila k vaší spokojenosti. S přáním krásného úterního dne.
    Zuzka, Hyperslevy

  • X

    100 % 5.0 z 0 - 5 hvězdiček. Hyperslevy Uživatel(ka) byl(a) velmi spokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 8.11.2018

    Dobrý den, Marie, děkujeme vám za vaše hodnocení a jsme rádi, že vše proběhlo k vaší maximální spokojenosti. Určitě se budeme těšit na vaše další objednávky a spolupráci.
    Přeji vám hezký zbytek dne.
    Zuzka, Hyperslevy

  • Splnil naše očekávání a asi i překročil.
    Přístup k parku není nijak značen a těžko se hledá. Teď už ale víme kde je a budeme se rádi vracet.

    90 % 4.5 z 0 - 5 hvězdiček. Hyperslevy Uživatel(ka) byl(a) velmi spokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 8.11.2018

    Dobrý den, vašeho pozitivního hodnocení si velmi vážíme. Jsme rádi, že jste byli s nákupem přes náš portál spokojení a minigolf splnil vaše očekávání. Neustála se snažíme zlepšovat. Těšíme se na vaše další nákupy a přejeme vám příjemný zbytek dne.
    Zuzka, Hyperslevy

  • Na telefoním čísle jsem objednala na určitý den a hodinu čištění interieru,pán byl do telefonu vstřícný,vysvětlil mi i že se přestěhovali a na kterou adresu máme přijet. Když tam manžel přijel, o žádné objednávce nevěděli. Jsme velmi zklamáni.

    30 % 1.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 8.11.2018

    Dobrý den, děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Vaše negativní zkušenost s poskytovatelem nás velice mrzí a v těchto případech vám doporučujeme se obrátit na naši zákaznickou podporu. Zastihnete nás každý všední den od 8:30 do 17 hodin na telefonu 296 210 012 nebo na emailu podpora@hyperslevy.cz. Pevně věřím, že vás tato negativní zkušenost neodradí od dalších nákupů a příště již bude vše v pořádku. S přáním krásného zbytku dne.
    Zuzka, Hyperslevy

  • Ne

    100 % 5.0 z 0 - 5 hvězdiček. Hyperslevy Uživatel(ka) byl(a) velmi spokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 5.11.2018

    Dobrý den, děkujeme vám za váš nákup a jsme rádi, že jste byl se vším spokojen. Věříme, že si u nás vyberete i příště, třeba některý z našich skvělých poznávacích zájezdů.
    S přáním krásného dne.
    Zuzka, Hyperslevy

  • rychlost a přehlednost
    ne

    100 % 5.0 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi spokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 5.11.2018

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste s naší širokou a přehlednou nabídkou spokojeni. Budeme rádi, pokud si i v budoucnu vyberete některou akci z našeho sortimentu.
    Přeji vám hezký den.
    Zuzka, Hyperslevy

  • Vyhodne ceny
    neni

    90 % 4.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi spokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 5.11.2018

    Dobrý den, děkujeme vám z vaši recenzi. Každý den nám přibývá až 50 nových výhodných akcí, proto věříme, že si vybere i příště. Budeme se tedy těšit na vaše další nákupy a spolupráci.
    S přáním krásného pondělního dne.
    Zuzka, Hyperslevy

  • výběr a pestrost nabídek na jednom místě

    100 % 5.0 z 0 - 5 hvězdiček. Hyperslevy Uživatelka byla velmi spokojena se slevovým serverem.

    Reakce serveru Hyperslevy ze dne 1.11.2018

    Dobrý den, Petro, děkujeme vám za vaše kladné hodnocení. Spokojenost našich zákazníků je naším hlavním cílem a zpětné vazby jako je ta vaše nám potvrzují, že svou práci děláme dobře. Věříme, že u nás budete nakupovat i dále.
    Přeji vám hezký zbytek dne.
    Zuzka, Hyperslevy

Načítám...