Eiffel Optic - recenze

1.2 z 5 hvězdiček (celkem 20 hodnocení)

24 %

20 hodnocení

5

1x

4

0x

3

2x

2

3x

1

14x

  • Vellký výběr
    Brýle stály přes 5.000,. Kč a přesto jsem nedostala k brýlím pevné pouzdro ale jen obyčejné plastové. To jim za to zákazníci nestojí????

    60 % 3.0 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem spíše spokojen(a).

  • při mé poslední návštěvě optiky semnou paní mluvila s telefonem přilepeným k uchu a arogantně... a to jsem se šla jen zeptat , nakolik vyjde cena nových skel... přešla jsem jen 100m do dálší optiky, kde byl přístup naprosto jiný a ráda se tam vrátím, i ceny byly velmi velmi odlišné ...

    30 % 1.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem velmi nespokojen(a).

  • Dostupnost. Nic víc.
    Velice drahý obchod, neochotný přístup ze strany personálu, jen vydělat a nabídnout to nejdražší. Po hotové zakázce brýle přes 4 tis. Kč dají pouze v igeliteovém sáčku a na dotaz, zda nemají nějaké přeptavní pouzdro se tváří, že je obtěžujete a nesnaží se vyhovět. Co bychom ještě nechtěli. Po mé reakci, že jsou dražší než jinde, mi bylo ze strany obsluhy řečeno, že je to moje věc, koho jsem si vybral. Což si personál nesmí k zákazníkovi a firmě dovolit. Nejsem spokojen. Již nikdy v této firmě nenakoupím a nic nepořídím. Navštívil jsem provozovnu v Europarku v Praze. Spokojenost je nulová.

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem velmi nespokojen(a).

  • Neprijemny pristup k zakaznikovi - mala som pocit, ze chceli hlavne vyrobit peniaze na drahych okuliaroch a nic ine ich nezaujimalo. Ked som chcela kvoli poistovni dodatocne doklady, bola som odbita nervoznou predavackou, ze mi nemoze pomoct a mam sa obratit na centralu v Prahe. Clovek nekupuje okuliare kazdy den a je to predmet, bez ktoreho sa mu tazko existuje. Preto ma mat z kupy dobry pocit. Viem, ze pre moje dalsie okuliare do Eiffel Optic uz nepojdem.

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem velmi nespokojen(a).

  • Lze nakoupit poměrně levně Mají kamenné pobočky
    V internetovém obchodě nabízejí jako zboží skladem věci, které skladem nejsou! To se bohužel dozvíte až potom, co zboží objednáte, ve stylu: Oops, teď koukáme, že to skladem není, tak bohužel o nějaký ten týden později. Stalo se mi to u nich opakovaně - nejprve jsem si říkala, že omyl se stát může, ale když se to stalo znovu... Jednou dokonce nabízeli zboží, které už se (jak jsem se dozvěděla z pozdějšího vyjádření v emailu) nevyrábí. No ale proč ho dál nenabízet v eshopu, že? Jinak kvalita komunikace obchodu: jednou napsali hned, ale jednou asi až po měsíci, takže supr.

    50 % 2.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem velmi nespokojen(a).

  • 100 % 5.0 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem velmi spokojen(a).

  • Zákazník není pro firmu podstatný, jenom vydělat na prodeji. Servis nulový, snaha pomoci při reklamaci žádná. Nenakupovat. nesriózní společnost.

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem velmi nespokojen(a).

  • neoprávněně neuznaná reklamace

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem velmi nespokojen(a).

  • velký výber brýlí
    - nekorektní jednání - už jsem si přečetla několik negativních recenzí na tento obchod a JSOU PRAVDIVÉ. - opravdu prodívají nekvalitní obroučky, jejichž reklamaci neuzanají. I přesto, že škodu zpusobila optička svým neodborným zacházením.

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem velmi nespokojen(a).

  • - neskutečně dlouhé dodací lhůty - nereagují na emailovou komunikaci - nemožnost dovolat se na kontaktní tel. - zmatek v objednávkách zboží

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem velmi nespokojen(a).

  • více odběrných míst
    Prodejna Na příkopě, telefonující prodavačka, velké rozdíly v cenách mezi prodejnou a e-shopem, diskriminace lidí co nemají internet. Objednané oční kapky jsem nedostal ani po 7 dnech. V lékárnách dostanu druhý den. Dnes jsem kapky dostal za 199 Kč v lékárně dr.Max. Příště se nenechám nalákat na nízkou cenu a přečtu recenze kupujících.

    40 % 2.0 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem velmi nespokojen(a).

  • -
    nekvalifikované prodavačky,neodbornost,tvrzení"jestli to budu umět" uděláme., reklamace byla jasná na prodejně ale pak neuznaná ze servisu-stále v řešení,jakakoli neochota uspokojit zákazníka a najít společné řešení.

    20 % 1.0 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem velmi nespokojen(a).

  • žádné
    naprosto neprofesionální přístup prodavaček, problémy s reklamací ( neuznání naprosto jasného případu, nedodání písemného vyjádření, proč byla reklamace neuznána - již předáno na ČOI,... )

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem velmi nespokojen(a).

  • mnoho pobočiek
    Zákazník svojou prítomnosťou predavačky v obchode asi vyrušuje a svojími dotazmi a vôľou za niečo zaplatiť asi i obťažuje.

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem velmi nespokojen(a).

  • nic
    viz e-mail na Eifell optic: Dobrý den, jako (bývalý) klient jsem při volbě dioptrických brýlí navštívil prodejnu Liberec Globus. Při výběru vše ok. Po zaplacení se šlo na čekací dobu a převzetí. Při převzetí brýlí jsem měl na brýlích jeden šroubek větší, vypadalo to jako skoba. Dle komentáře obsluhy by to jinak nešlo uchytit. Dobrá tedy, a to už byla chyba z mé strany druhá chyba, brýle přes CZK5000,- by měly odpovídat nějakou kvalitou alespoň. Po 14 dnech se mi plastové tvrzené sklo levé (brýle nasazené na obličeni pro upřesnění a představivost) uštíplo, sklo (plast) bylo zbroušené a nosil jsem je dále to byla třetí chyba. Brýle byly zakoupeny 1.8.2015 a 5.1.2016 se mi objevila prasklina na pravé čočce. Došel jsem se do prodejny poradit. Mechanické poškození vylučuji jako klient,...

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem velmi nespokojen(a).

  • nezaučené prodavačky
    Při nákupu tvrdily do hodiny,bylo to do konce dne no stane se od začátku vypadávalo skol brýle se povolovali ve šroubení neustálé arogantní chování prodavaček.Při třetí reklamaci se brýle po 30 dnech zřejmě ztratili.Jen naučil jsem se u nich za 4850 Kč větu kterou nezapomenu!"Velmi se omlouvám nemůžu za to.,, Jen nevím co mi na tuhle větu řeknou mí zákazníci

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem velmi nespokojen(a).

  • 30 % 1.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem velmi nespokojen(a).

  • Zloději , předražené brýle a lakačky na peněženku zákazníka - nedoporučuji
    Jsou to prach sprostí zloději po cenové kalkulaci to zjistíte samy brýle za 7000 Kč ne děkuji doporučuji malé ne zlodějské optiky tam si vás nedovolí okrást protože by zkrachovali na rozdíl od AO kteří těží z toho že jsou v obchodním centru !

    20 % 1.0 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem velmi nespokojen(a).

  • Bohužel jsem se nenechal odradit negativními recenzemi a také jsem tam nakoupil. Bohužel, už přes měsíc čekám na objednané brýle. Moje největší chyba byla ta, že jsem zakázku hned zaplatil, protože tím okamžikem o zákazníka ztrácejí jakýkoliv zájem. I přes telefonickou urgenci a slib, že se mi ozvou, nic. Komunikace žádná, na zákazníka zvysoka...! Brýle jsem potřeboval na letní dovolenou, ale tímhle tempem se jich dočkám na zimu...

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel byl s e-shopem velmi nespokojen.

  • zloději
    neodbornost,arogance

    10 % 0.5 z 0 - 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) s e-shopem velmi nespokojen(a).

Načítám...