Amplion.cz - recenze

2.5 z 5 hvězdiček (celkem 2432 hodnocení)

50 %

2432 hodnocení

5

1220x

4

835x

3

272x

2

38x

1

67x

Vypnout filtr
Seznam je omezen pomocí filtrů: Jen hodnocení s textem.
  • zakoupila jsem osetreni depilace do salonu Ronia a velka spokojenost
    zatim nic

    100 % 5.0 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi spokojen(a) se slevovým serverem.

  • Přes slevový portál Amplion jsme objednávali dovolenou v hotelu v Harrachově. Byli jsme velmi spokojení, voucher nám byl zaslán hned druhý den, platili jsme bankovním převodem. Jelikož jsme přes Amplion nakupovali poprvé, všechno nám bylo přes chat řádně vysvětleno, vše bez problémů. Určitě jsme zde nenakupovali naposledy.

    100 % 5.0 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi spokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Amplion.cz ze dne 1.9.2015

    Hezký den, jsme velice rádi, že jste byl se službou Amplionu cz spokojen. Děkujeme, Petra Franzová, vedoucí reklamačního oddělení.

  • Společnost má problém s doručením voucheru a když už doručí, je neplatný! Řešit situaci je s nimi nemožné neboť telefony nezvedají a na emaily zásadně neodpovídají! Považuji toto chování za podvodné!

    20 % 1.0 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Amplion.cz ze dne 3.8.2015

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za dodání Vašeho podnětu. Slevový portál Amplion cz neposkytuje / neodesílá slevové poukazy po jejich platnosti, pokud si je klient po ukončení dané akce na vlastní přání nevyžádá. Zákaznická linka +420 225 378 273 je plně k dispozici každý pracovní den od 9 - 17 hod. Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte se na nás obrátit písemně info@amplion.cz popřípadě telefonicky. Děkujeme. S pozdaravem, Petra Franzová, vedoucí reklamačního oddělení.

  • Moje matka si přes Amplion objednala silikonovou pomůcku. Protože nemá možnost objednat přes dané údaje, napsal jsem jim všechno co je na voucheru napsáno. Zbytečně. Na email to prý nejde . Tudíž jsem jim napsal, ať na objednávku zapomenou, že v životě přišla o víc. Pokud to jde, dělám storno objednávky u Vás. Třeba mi peníze za voucher vrátíte. Je zajímavé, že stejný problém nastal u dodávky Persilu - a tam všechno klape. Číslo voucheru je 259886205. Ostatní zákazníky varuji před firmou "slevyprokazdeho.cz". Z mého mobilu se na jejich server nedostanu. Takže sbohem silikonová pomůcko. Půjdeme do Zdravotních potřeb.Email mé matky je eva.hradební@seznam.cz, tel. 728 604 104

    20 % 1.0 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Amplion.cz ze dne 3.8.2015

    Hezký den, děkujeme za zaslání Vašeho požadavku. Slevové poukazy je nutno uplatňovat vždy dle podmínek, které jsou na něm uvedeny pro další potřeby poskytovatele zboží, tak, aby mohlo dojít k expedici zásilky. Vaši objednávku bych ráda ověřila, ale uvedl jste naší společnosti chybné číslo slevového poukazu. Voucher obsahuje deset čísel, nikoliv pouze devět- V tomto případě se neváhejte obrátit na naše reklamační oddělení v době jeho platnosti. Děkujeme. S pozdravem Petra Franzová, vedoucí reklamačního oddělení.

  • Objednané zboží nepřišlo a peníze také ne.

    50 % 2.5 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Amplion.cz ze dne 11.6.2015

    Vážený zákazníku, v případě nevyexpedované zásilky ze strany poskytovate zboží, Vás poprosíme, aby jste se obrátil přímo na naše reklamační oddělení a to reklamace@amplion.cz Zpětnou reakci na Váš požadavek obdržíte do 48 hod. Děkujeme, vedoucí reklamačního oddělení Petra Franzová

  • nabízí slušnou ztrátu času
    v žádném případě nedoporučuji nákup u Amplion.cz, nejen, že nemají dostatečně prověřené obchodníky, ale jejich reklamační oddělení nekomunikuje. Po zaplacení mi sice přišel voucher, ale při objednání zboží mi nebylo doručeno ani potvrzení objednávky, o zboží ani nemluvě... Na kontaktní číslo obchodníka uvedené na voucheru je nemožné se dovolat. Již jsem žádala oddělení Amplionu dvakrát o vrácení peněz za nedodržení podmínek, bez odezvy!!!

    10 % 0.5 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

  • Žádné... Když jsem koupit chtěl, nedostal jsem se k důležité informaci. Chtěl jsem koupit "Flexibilní dvoustěnou hadici". Nikde jsem nenašel její délku, ač jsou mi známy NEJMÉNĚ tři délky. Domníval jsem se, že se délku dozvím během objednávky. Protože ani v průběhu objednávání jsem se délku nedozvěděl, objednávku jsem nedokončil a se "srdečným" nepoděkováním jsem do této "inštytuce" (správně má být "instituce") napsal svou zkušenost. Pravděpodobně jde jen o získávání kontaktů k prodeji takto získaných kontaktů. Jedním krátkým vyjádřením by bylo možné napsat... BLÉÉÉÉÉÉ !
    Ani k němu nedošlo, proto nejsem zklamaný, stálo mě to jen několik ztracených minut života. Ale zkušenost za to stála...:-)) Vím, čemu se obloukem vyhnout.

    10 % 0.5 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Amplion.cz ze dne 7.4.2015

    Vážený zákazníku, děkujeme za dodání Vaše podmětu. Veškeré informace včetně délky samosmršťovací zahradní hadice jsou v nabídce uvedeny pod hlavním titulkem a dále ve variantách. V tomto případě Vám zasíláme link nabídky kde si opravdu můžete ověřit veškeré náležitosti k prodávajícímu produktu http://amplion.centrum.cz/37849-samosmrstovaci-zahradni-hadice-s-dorucenim-zdarma#/offer-variant-info Děkujeme, vedoucí reklamačního oddělení Petra Franzová.

  • žádné!
    všechno. 2.3.14 jsem objednal přes Amplion kameru do auta, objednávka č.6438916, téhoš dne uhrazeno 499 Kč, + poštovné 95 Kč. Dnes to je 14 dní a do dnešního dne nejste schopni zboží dodat! Co jste to za obchod. To jste poslali pěšáka do Číny aby tu kameru donesl!?! Za takové službu pěkně děkuji! Jestli do 4 dnů nedostanu své zboží, nebo peníze zpět na účet, Podávám na vás trestní oznámení!

    10 % 0.5 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Amplion.cz ze dne 7.4.2015

    Vážený zákazníku, pokud Vám do dnešního dne nebylo ze strany dodavatele zásilky expedováno zboží, poprosíme Vás, aby jste se obrátil přímo na naše reklamační oddělení, a to reklamace@amplion.cz tak, aby došlo k dořešení vzniklého. Mnohokrát děkujeme, Petra Franzová, vedoucí reklamačního oddělení.

  • Zaplatila jsem 299Kč za povlečení, voucher mi nepřišel, 4krát jsem psala na e-mail, kontaktovala jsem je na jejich stránkách, po měsíci lžádná odpověď ani vouche.r

    20 % 1.0 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Amplion.cz ze dne 17.3.2015

    Vážená klientko,

    děkujme za dodání Vaší stížnosti. Naše společnost, a to slevový portál Amplion cz reaguje na dotazy našich klientů do 48hod. Důvod nedodání voucheru mohlo způsobit několik faktorů. Př: Neuvedení/chybné uvedení VS ze strany klienta, chybně dodána platba (vyšší, nižší) popřípadě Vám voucher mohl zapadnout do SPAMU, což naše společnost nikterak nemůže ovlivnit. Vaši žádost samozřejmě můžeme vyřešit nerodleně, a to telefonicky na naší zákanické podpoře Telefon: +420 225 378 273. S pozdravem Petra Franzová, vedoucí reklamačního oddělení.

  • Poslali jsme peníze za mobil předem a mobil nikdy nedorazil!!!!!!!!! Nehorázné a ještě čekáme až nám peníze vrátí zpět. Podvodníci, POZOR! Pokud budete někdo podávat žalubu, připojíme se!

    10 % 0.5 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Amplion.cz ze dne 17.3.2015

    Vážený zákazníku,

    na základě Vaší žádosti bez podání VS Vaší objednávky nemůže Amplionem cz dojít k ověření stížnosti. Pokud Vaše žádost byla oprávněná, reklamace schválena slevovým portál, není zde žádná překážka z jakého důvodu by Amplion platbu nerefundoval. Vaše žádost může být ověřena telefonicky na naší zákaznické podpoře, a to 225 378 273. Děkuji. Petra Franzová, vedoucí reklamačního oddělení.

  • žádné
    Nakoupila jsem přes Amplion navigaci od firmy B-Techs.Jelikož jsem nebyla s výrobkem spokojena,vrátila jsem ji obchodníkovi.Avšak peníze, které jsem zaplatila na účet Amplionu jsem dosud neobdržela. Na urgující e-maily nikdo neodpovídá, telefon stále obsazen.

    10 % 0.5 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Amplion.cz ze dne 17.3.2015

    Vážená klientko,

    naše společnost, a to slevový portál Amplion cz reaguje na dotazy našich klientů do 48hod. Pokud jde o obsazenost naší zákazniké linky je záležitost, kterou bohužel nedokážeme ovlivnit vytížeností dovolajících se klientů před Vámi. Pokud Vám platba stále nebyla refundována, obraťte se přímo na reklamace@amplion.cz nikoliv na info@amplion.cz Věříme, že Vaše žádost již byla kladně dořešena. Děkuji

  • Objednávala jsem přes Amplion Smartphone - došla mi úplně jiná značka s horšími parametry než bylo v nabídce. Reklamovala jsem, řekli, že musím zboží vráti a zašlou mi nové (jak amplion tak také firma Norcom), ale nové neposlali a dodnes nemám ani peníze zpět. Na mé urgující maily neodpovídají, tel. mají stále obsazený. Pozor na ně.

    20 % 1.0 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Amplion.cz ze dne 17.3.2015

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za způsobené komplikace, které byly zapříčiněny dodavatelem zásilky. V tomto případě, Vám mohu pouze opětovně doporučit se obrátit přímo na naše reklamační oddělení s tím, že Vám budu moci být nápomocna v urgenci dořešení vzniklého poskytovatelem. Děkuji za pochopení. Vedoucí reklamačního oddělení, Petra Franzová.

  • levné
    Takže podvod jako Brno, nabízejí depilaci IPL s neúplnými údaji, jen aby prodali. Když sem se objednával na depilace, paní mi řekla že 1xIPL je uplně k ničemu, žádný rozdíl, a že se chloupky musí oholit na 1mm, takže já se oholím, pak žádná změna, takže mi chloupky narostou daleko více, silnější a delší. Takže proč prodávají 1xIPL, když do bude akorát horší, a neinformují o tom, že je potřeba minimálně 8xIPL?

    10 % 0.5 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

  • V listopadu jsem vrátil navigaci. Do dnešního dne nemám peníze, přestože firma tvrdí, že Amplion informovala

    10 % 0.5 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Amplion.cz ze dne 14.1.2015

    Dobrý den, obraťte se prosím na naše reklamační oddělení na email reklamace@amplion.cz. k rukám pí.Franzové. Celou záležitost urgentně prověříme. Pěkný den, Petra Franzová, vedoucí reklamačního oddělení

  • Už je to týden, co sem odeslal platbu na depilaci. Do dnešního dne mi nedošel slíbený voucher, ale chodí mi od nich další reklamy...to si snad dělají prdel, že nás takhle budou obírat?to je na společnou žalubu, tohle jim nesmí procházet

    10 % 0.5 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Amplion.cz ze dne 14.1.2015

    Dobrý den, děkujeme za Váš konstruktivní podnět. Pokud jste správně objednal a uhradil částku, pak Vám poukaz byl odeslán na Vámi uvedený kontaktní email. Prosím, zkontrolujte si poštu, zda Vám poukaz nespadl do spamu, případně nás prosím kontaktujte buď telefonicky na naší zákaznickou linku 225 378 273, nebo emailem na info@amplion.cz. Poukaz Vám můžeme obratem zaslat znovu. Pěkný den, Petra Franzová, vedoucí reklamačního oddělení

  • žádné
    Po třech týdnech od odeslání platby stále nepřišel poukaz,urgoval jsem jak na oficiálních stránkách tak Emailem,žádná odpověď PROSTĚ PODVOD....

    10 % 0.5 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Amplion.cz ze dne 14.1.2015

    Dobrý den, děkujeme za Váš podnět. Napište nám prosím na reklamace@amplion.cz, případně volejte zákaznickou linku 225 378 273. Pokud jste platbu uhradil, pak Vám poukaz byl odeslán na Vámi uvedený email, často se stává, že je email uvedený ve špatném formátu, případně si prosím zkontrolujte poštu, zda Vám poukaz nespadl do spamu. Poukaz Vám na požádání můžeme poslat obratem znovu, jen nás o této skutečnosti musíte informovat. Pěkný den, Petra Franzová, vedoucí reklamačního oddělení

  • Bohužel už žádné.-
    29.12. 2014 mi odešla platba ve výši 449 korun za flash disk s adaptérem, ale dosud zboží nikde. Na mailová upozornění nikdo nereaguje, zřejmě je ani nikdo nečte. Přes zprostředkovatelem budu varovat široké okolí. Velká nedpokojenost.

    10 % 0.5 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

  • prostě podvodníci ve spolupráci se zloději

    10 % 0.5 z 5 hvězdiček. Uživatelka byla velmi nespokojena se slevovým serverem.

  • 22.12 jsem kartou zaplatila a voucher nemám na emaily nereagují

    10 % 0.5 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

  • žádné
    nabízí zboží a vyjde z toho nějaky kupon na slevu.

    10 % 0.5 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Amplion.cz ze dne 14.1.2015

    Hezký den, děkujeme za Váš konstruktivní podnět. Amplion.cz je portál hromadných nákupů, u nás zakoupíte slevový poukaz, který následně uplatňujete u dodavatele zakoupeného zboží. Pěkný den, Petra Franzová, vedoucí reklamačního oddělení

  • Objednala jsem si u vás Micro SD kartu s adaptérem dne 29.12.2014 jsem platila kartou a do dnešního dne mi nepřišel voucher ani žádná jiná zpráva

    10 % 0.5 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Amplion.cz ze dne 14.1.2015

    Hezký den, děkujeme za Váš podnět. Pokud jste stále neobdržela slevový poukaz, prosím napište nám na info@amplion.cz, nebo volejte zákaznickou linku 225 378 273. Děkujeme za přejeme Vám hezký den.

  • Zakoupila jsem 7 dílnou sad titanových nožů,voucher mi byl zaslán,poštovné jsem zaplatila dodavateli,bohužel zboží nikde.Nikdo z Amplionu na můj dotaz nereaguje,dodavatel taktéž.

    40 % 2.0 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Amplion.cz ze dne 14.1.2015

    Hezký den, děkujeme za Váš podnět. Pokud s Vámi dodavatel nekomunikuje, prosím, obraťte se na naší zákaznickou linku, případně přímo na reklamační oddělení. Celou záležitost urgentně prošetříme tak, aby došlo k vyřešení vzniklého k oboustranné spokojenosti. Děkujeme, Přeji Vám krásný den, Petra Franzová, vedoucí reklamačního oddělení

  • Objednala jsem si Micro SD kartu s adaptérem a zaplatila kartou, ale bohužel voucher jsem nedostala a na maily ani telefonáty nereagují.

    30 % 1.5 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Amplion.cz ze dne 14.1.2015

    Vážený zákazníku, děkujeme za zaslání Vašeho podnětu. Naše zákaznická linka 225 378 273 je Vám k dispozici ve všední dny od 9:00-17:00 hodin, případně můžete využít emailového kontaktu info@amplion.cz. Slevové poukazy jsou vždy zasílány po připsání platby AUTOMATICKY na Vámi uvedený email, je však vždy potřeba email uvést ve správném tvaru, popřípadě zkontrolovat, zda Vám poukaz nespadl do spamu. Děkujeme. Přeji Vám krásný den, Petra Franzová vedoucí reklamačního oddělení

  • Nakupoval jsem pravidelně,ale narazil jsem na šmejdy ALFITA,dodali špatné zboží,nevyměnili,nekomunikují,další zboží nedodali a peníze zpět nikdo!Amplion pouze slibuje a lže a peníze nevrátili a dále nekomunikují-prostě Český hnus!Nikdy více ani šroubek!!!!!!!!

    20 % 1.0 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

    Reakce serveru Amplion.cz ze dne 14.1.2015

    Vážený zákazníku, děkujeme za zaslání Vašeho podnětu. V případě, že máte problém s naším dodavatelem, obraťte se prosím na naše reklamační oddělení, které Vám bude plně k dispozici tak, aby došlo k vyřešení vzniklého k oboustranné spokojenosti. Děkujeme, Přeji Vám krásný den, Petra Franzová, vedoucí reklamačního oddělení

  • Žádné
    Zaplatila jsem voucher,který jsem okamžitě zaplatila a nic mi nedorazilo.Na mé urgence se ani neobtěžují odpovědět,na telefon se nelze dovolat.Buď ho nikdo nezvedne nebo je stále obsazen.Už nikdy přes ně nic nakupovat nebudu a nedoporučuji to i ostatním....je to drahá zkušenost.

    10 % 0.5 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) se slevovým serverem.

Načítám...