Alza.cz - recenze

2.9 z 5 hvězdiček (celkem 12 hodnocení)

58 %

12 hodnocení

5

5x

4

1x

3

1x

2

1x

1

4x

Vypnout filtr
Seznam je omezen pomocí filtrů: .
  • Zvolila jsem Alzu pro nákup kvůli zboží, které bylo k dostání v neznámých obchodech nebo na Alze. Samozřejmě člověk zvolí raději známý obchod než neznámý bez recenzí. To ale ještě zde nebylo tolik negativních recenzí a opravdu mě nenapadlo, že obchod jako Alza si tohle dovolí. Dne 20.2. jsem si objednala myčku nádobí za 14 000 Kč s dodáním do 3.3. Zboží jsem zaplatila ihned platební kartou. Samozřejmě zboží nedorazilo, den poté přišel email, že zboží dorazí 30.3. OK v pohodě. Dne 30.3. zboží nedorazilo, ani žádný email o posunutí dodání. Několikrát jsem se marně snažila dovolat na zákaznickou linku - bez výsledku. Napsala jsem několik emailů ani na jeden mi nepřišla odpověď. Když už jsem se dovolala na zákaznickou linku ve 23:15, bylo mi sděleno, že vůbec neví, kdy dodají moje zboží a...

    10 % 0.5 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) s e-shopem.

  • rychlost
    reklamace

    20 % 1.0 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) s e-shopem.

  • ano.po nákupu tabletu pro děti nám tablet přestal nabíjet nová nabíječka se neprodává a nareklamaci mi bylo řečeno,že jsem tablet používala,když byl v zásuvce.že se nesmí používat při nabíjení mi nikdo neřekl ,nikde to psané není,ale přesto mi tablet nepravili,´.A tak mají děti doma hezký dárek který se nepoužívá Děti brečí ,že jim Ježíšek dal špatný dárakCo jim mám na to říct?.Od Alzy už nikdy nic nekoupím a každému to budu rozmlouvat.Jarmila

    10 % 0.5 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) s e-shopem.

  • Dnes už bohužel žádné
    Komunikace na velmi špatné úrovni. Neodpovídají na věcné dotazy zákazníků jen reagují obecnými e-maily! Dnes už bohužel nemohu doporučit.

    30 % 1.5 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) s e-shopem.

  • Ano, absolutní nekomunikace obchodu.Zboží mi nevyhovovalo, chtěla jsem ho vrátit, ani nenapsali, kdy reklamaci přijali asi po dvou třech týdnech došel dobropis na polovinu úhrady zboží, který si musím vytisknout a znovu někam poslat aby mi vrátili peníze na účet. Vznesla jsem dotaz proč mi nebude vráceno všechno zboží, napsali jen, že byl dotaz někam předán, a že mě budou kontaktovat do 24 h. Nestalo se tak čekám už třetí den, tak jsem znovu v jejich stránkách sama vyhledala, že na elektronické licence se nevztahuje reklamace a peníze se nevrací. To jim ovšem bylo zatěko mi říct. Navíc v internet.obchodě se audiokniha tvářila jaho hotové zboží ale šlo jen o licenci ke stažení, takže mi vrátí (doufám) peníze jen za hmotné knihy- normální učebnice. Ostatní zboží si musím stáhnout a...

    20 % 1.0 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) s e-shopem.

  • Rychlost
    REKLAMACE!!!

    50 % 2.5 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi nespokojen(a) s e-shopem.

  • Rychlé vyřízení objednávky

    100 % 5.0 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi spokojen(a) s e-shopem.

  • 90 % 4.5 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi spokojen(a) s e-shopem.

  • 70 % 3.5 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) spíše spokojen(a) s e-shopem.

  • 100 % 5.0 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi spokojen(a) s e-shopem.

  • rychlé doručení

    100 % 5.0 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi spokojen(a) s e-shopem.

  • 100 % 5.0 z 5 hvězdiček. Uživatel(ka) byl(a) velmi spokojen(a) s e-shopem.

Načítám...